Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 10

1
ISBN:81-246-0344-8
Autor(i):Ghosal, Pranati
Naslov:The lifestyle of Vedic people / Pranati Ghosal
Impresum:New Delhi : D. K. Printworld (P) Ltd. , 2006
Materijalni opis:XXII, 279 str. ; 22 cm
Jezik:engleski, sanskrt
Nakladnička cjelina:Reconstructing Indian History & Culture (ISSN 0971-3824) ; No. 30
Napomena:Str. 247-253: Bibliografija. - Str. 255-279: Kazalo
Ključne riječi:indijska civilizacija i kultura - vedsko doba * Indija - društvo i običaji do 1200. * vedsko doba - poljoprivreda, odijevanje, stanovanje, zanimanja, obrazovanje, društveni život * vedske žrtve i rituali
UDK:930.85(=21)
Namjena :ind
Signatura:LO 930.85(=911) GHO L
Inventarni broj:20097
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:10284

2
ISBN:0-415-09622-7
Autor:Viswanathan, Gauri
Naslov:The beginnings of English literary study in British India
Matična publikacija:The post-colonial studies reader / edited by Bill Aschroft, Gareth Griffiths and Helen Tiffin; str. 431-437
Impresum:London and New York : Routledge, 2001
Napomena:Part XIII: Education
Ključne riječi:obrazovanje * Indija * postkolonijalna kritika * postkolonijalna teorija
UDK:82.0:37
Signatura82.09 POST
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:5362

3
Autor(i):Gandhi, Mohandas Karamcand
Naslov:The problem of education / M. K. Gandhi
Impresum:Ahmedabad : Navajivan , [1962.]
Materijalni opis:XV, 316 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 310-316: Index
Ključne riječi:povijest * Indija * članci u novinama * članci * prilozi * obrazovanje
UDK:94(54)(045)
Namjena :ind
Signatura:LO 954(045) GAN P
Inventarni broj:1833
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:9124

4
Autor(i):Gandhi, Mohandas Karamcand
Naslov:Basic education / M. K. Gandhi
Impresum:Ahmedabad : Navajivan , [1962.]
Materijalni opis:XI, 141 str. ; 18 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 137-141: Index
Ključne riječi:povijest * Indija * članci u novinama * članci * prilozi * obrazovanje
UDK:94(54)(045)
Namjena :ind
Signatura:LO 954(045) GAN B
Inventarni broj:2099
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:9114

5
Autor(i):Husain, Zakir
Naslov:Bharat me śikša ka punarnirman / Zakir Husain ; anuvadak Ajit Narayan Simha "Tomar"
Impresum:[Dilli] : Prakaśan vibhag, Sucna aur prasaran-mantralay, Bharat-sarkar , [1961.]
Materijalni opis:71 str. ; 21 cm
Jezik:HIN
Ključne riječi:obrazovanje * edukacija * Indija * indijski obrazovni sustav
UDK:37
Namjena :ind
Signatura:LO 37 HUS B
Inventarni broj:3787
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:2562

6
Autor(i):Nurullah, Syed ; Naik, J. P.
Naslov:A student's history of education in India : 1800-1961 / Syed Nurullah, J. P. Naik
Izdanje:Revised ed
Impresum:Bombay [etc.] : Macmillan and Co. , 1962
Materijalni opis:XV, 412 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:obrazovanje * edukacija * Indija * indijski obrazovni sustav - 1800-1961
UDK:37(091)
Namjena :ind
Signatura:LO 37(091) NUR S
Inventarni broj:2602
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:2552

7
Autor(i):Kabir, Humayun
Naslov:Education in New India / Humayun Kabir
Impresum:London : George Allen and Unwin , 1961
Materijalni opis:235 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 231-235: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * edukacija * Indija * indijski obrazovni sustav - povijest
UDK:37(091)
Namjena :ind
Signatura:LO 37(091) KAB E
Inventarni broj:2162
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:2550

8
ISBN:81-207-1447-4
Autor(i):Sharma, Shanker Dayal
Naslov:Horizons of Indian education / Shanker Dayal Sharma
Impresum:[New Delhi] : Sterling Publishers , [1992.]
Materijalni opis:VIII, 104 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 101-104: Kazalo
Ključne riječi:indijski obrazovni sustav * edukacija * Indija - obrazovanje
UDK:37(042)
Namjena :ind
Signatura:LO 37(042) SHA H
Inventarni broj:11390, 11391
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:2548

9
ISSN:0037-1998
Autor:Khanwalkar, Seema
Naslov:Literacy in the 'visual world' : impact of the SLS experiment in rural India
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = Revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Marcel Danesi. - Vol. 160 - 1/4 (2006); str. 219-228
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Napomena:9 bibliografskih jedinica
Sažetak:Education has always been an institutional process across the globe with schooling as its central agent. But for sometime now, there have been demands to revisit the role of education in building literate societies. For, as has been often stated, education is not just a fundamental and constitutional right, but a fundamental human process as well. However, ironically, evaluations of the existing educational process have come in the form of external commentaries. We need to understand the impact of literacy through an internal evaluation by engaging with the people who directly derive meaning from them. Meaning making, is social, material, and by analogy so is literacy. Field observations conducted in a village in South Assam, a state in Eastern India, to study the impact of the 'Same Language Subtitling,' an experiment in support of literacy provided insights into existing models of literacy and demonstrated a need to amalgamate them into contexts that pertain to the receivers of literacy experiments. The responses to the subtitling were motivated by clear pragmatic subjectivities in relation to the surrounding discourses. This paper demonstrates that questions on the growth of literacy should hinge upon what counts as knowledge, whether the users believe knowledge is created, and whether this knowledge relates to their lives in any way.
Ključne riječi:obrazovanje * pismenost * Indija
UDK:81'22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:23785

10
Autor(i):Mukerji, Radha Kumud
Naslov:Ancient Indian education : Brahmanical and Buddhist / Radha Kumud Mukerji
Impresum:Delhi ; Varanasi ; Patna : Motilal Banarsidass , 1960
Materijalni opis:XXXVI, 655 str. : ilustr., 25 tabli ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 611-655: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * edukacija * Indijski obrazovni sustav * Indija * brahmanističko obrazovanje * buddhističko obrazovanje
UDK:37(091)
Namjena :ind
Signatura:LO 37(091) MUK A
Inventarni broj:2601
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za lingvistiku i orijentalne studije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/lingvistika
MFN:2551

Upit: UncontrolledTerms_swish=(Indija - obrazovanje )

login